Contact

Bij Zermelo staat laagdrempelig en persoonlijk contact met de klant voorop. Per dag beantwoorden we tussen de 100 en 200 telefoontjes aan de supportdesk, beantwoorden we talloze e-mails en we komen regelmatig bij scholen op bezoek.

Beter onderwijs mogelijk maken

Wij hebben de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op via telefoon of email.


Contactgegevens
info@zermelo.nl
+31 71 52 400 86

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Ik wil graag e-mails van Zermelo ontvangen, waar meld ik mij aan?

U kunt uzelf aanmelden voor onze nieuwsberichten via Mijn Zermelo.  U kunt bij inschrijving voor de nieuwsbrief zelf aangeven over welke onderwerpen u e-mails wilt ontvangen.

Wij willen graag overstappen naar Zermelo, op welke termijn is dat mogelijk?

U kunt een demo bij ons aanvragen en als u op tijd besluit over te stappen, kunt u het rooster voor het volgende schooljaar in Zermelo maken. Neem contact met ons op via info@zermelo.nl

Kunnen wij een proefversie van de software krijgen?

Wij leveren geen proefversies van onze software. Zermelo is een uitgebreid pakket en alleen te gebruiken als het goed is ingericht. Een proefversie zal in veel gevallen meer vragen oproepen dan beantwoorden. Wij laten u aan de hand van een demo graag alle mogelijkheden zien.

Wat zijn de algemene voorwaarden voor de software?

Download hier de voorwaarden.

Hoe sluiten wij een verwerkersovereenkomst af?

Wij hebben een pagina waarop u zelf een verwerkersovereenkomst kunt afsluiten. U kunt via deze pagina ook uw privacy-contactpersoon aan ons doorgeven.

Ik wil graag feedback geven, hoe kan ik jullie bereiken?

Wij waarderen uw feedback enorm. U kunt contact opnemen via 071 52 400 86 of via info@zermelo.nl.

Ik kan niet inloggen op het portal, kunnen jullie mij helpen?

Wij hebben geen toegang tot het portal van scholen, het portal wordt door de school zelf beheerd.

U kunt contact opnemen met de school.

Hoe kan ik een klacht kenbaar maken?

Als u een klacht heeft over onze software of dienstverlening dan vragen we u dit telefonisch (071 524 0086) of via de e-mail (supportdesk@zermelo.nl) bij onze supportdesk te melden. De klachtenprocedure staat hier.