Bij Zermelo staat laagdrempelig en persoonlijk contact met de klant voorop. Per dag beantwoorden we tussen de 100 en 200 telefoontjes aan de supportdesk, beantwoorden we talloze e-mails en we komen regelmatig bij scholen op bezoek.
Wij hebben de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op via telefoon of email.
Contactgegevens
info@zermelo.nl
+31 71 52 400 86
U kunt uzelf aanmelden voor onze nieuwsberichten via Mijn Zermelo. U kunt bij inschrijving voor de nieuwsbrief zelf aangeven over welke onderwerpen u e-mails wilt ontvangen.
U kunt een demo bij ons aanvragen en als u op tijd besluit over te stappen, kunt u het rooster voor het volgende schooljaar in Zermelo maken. Neem contact met ons op via info@zermelo.nl
Wij leveren geen proefversies van onze software. Zermelo is een uitgebreid pakket en alleen te gebruiken als het goed is ingericht. Een proefversie zal in veel gevallen meer vragen oproepen dan beantwoorden. Wij laten u aan de hand van een demo graag alle mogelijkheden zien.
Download hier de voorwaarden.
Wij hebben een pagina waarop u zelf een verwerkersovereenkomst kunt afsluiten. U kunt via deze pagina ook uw privacy-contactpersoon aan ons doorgeven.
Wij waarderen uw feedback enorm. U kunt contact opnemen via 071 52 400 86 of via info@zermelo.nl.
Wij hebben geen toegang tot het portal van scholen, het portal wordt door de school zelf beheerd.
U kunt contact opnemen met de school.
Als u een klacht heeft over onze software of dienstverlening dan vragen we u dit telefonisch (071 524 0086) of via de e-mail (supportdesk@zermelo.nl) bij onze supportdesk te melden. De klachtenprocedure staat hier.